16 Şubat 2012 Perşembe

SALZBURG - METALIST KHARKIV Maçını Canlı izle

. 16 Şubat 2012 Perşembe .

Sezon başında yönetim tarafından oldukça fazla yatırım yapılan Salzburg, gruplarda PSG gibi bir ekibi geride bırakarak tur atlamıştı. Bu maçta öncelikli hedefleri mutlaka kaybetmemek olacaktır. Metalist Kharkiv boş bir takım değil. Ev sahibi ekibin son lig maçında Austria Wien’i kendi evinde 3-0 yendiğini hatırlatalım. 11 Şubat’ta oynanması gereken Wacker Innsbruck karşılaşması ise kötü hava koşulları sebebi ile ertelenen Salzburg’da uzun süreli sakatlıkları bulunan David Mendes ve Alan bu maçta forma giyemeyecekler.
Metalist Kharkiv ise AZ Alkmaar ve Austria Wien gibi ekiplerinde olduğu gruptan lider çıkmayı başarmıştı. Oldukça mücadeleci bir takımlar. Şu an için tek handikapları yoğun maç trafiği içerisinde olmaları olarak gösterilebilir. Konuk ekibin son lig maçında Oleksandria’yı 3-1 ile geçtiğini görüyoruz. Son 4 maçtır kazanan konuk ekip, ligde şampiyonluk mücadelesi veriyor. Deplasmanlarda da etkili futbol oynuyorlar.
Ben konuk ekibin tur şansını %51 olarak görüyorum. Bu maçta işleri kolay olmayacak. Ama ben hem Salzburg’un, hem de Metalist Kharkiv’in bu maçta gol atacağını düşünüyorum. Karşılıklı Gol Var bahsine güvenmeyenler için ise önerim TGS 2-3 ve Metalist Kharkiv kaybetmez seçeneği olacaktır. Sistem kuponlarda beraberlikte denenebilir.