29 Ocak 2012 Pazar

Eskişehirspor-Orduspor Maçını Canlı izle

. 29 Ocak 2012 Pazar .

Trabzonspor deplasmanında farklı kaybeden Eskişehirspor,moral arıyor.Trabzonspor’a farklı kaybettikleri maçta bana göre tek sorumlu Ersun Yanal’dan başkası değil.Deplasmana çıkıyorsunuz ve rakip Trabzonspor,buna rağmen ofansif bir 11 çıkartıyorsunuz bu nasıl iş Ersun hocam?Ne düşündünüz bilemiyorum ama,bildiğim tek şey bunun gibi bir hata sizin kulüple ilişkinizi kesmeye yetecektir.
Orduspor beni yanıltmayan ekiplerden.Hector Cuper’in gelişiyle toparlanan mor beyazlılar,sahasında Karabükspor’u 3-2 mağlup etmişti.Maçın ilk yarısında çok iyi bir Orduspor verdı sahada ve devreyi 3-1 önde tamamladılar.Buraya kadar iyi hoş ama Cuper yönetiminde ki Orduspor’un bu kadar gol yemesinin anlamını çözemiyorum?Oysa ki Cuper çalıştırdığı takımlarda defans yapmasıyla ünlü bir hocadır.
Sonuç olarak yine ofansif bir kadroyla sahaya çıkarsa Eskişehirspor,karşılaşmada gol barajı rahatlıkla aşılacaktır.Bu yüzden değerli üyelerimizin özellikle Eskişehirspor kadrosunu gördükten sonra tahmin yapmasını tavsiye ediyorum.Benim düşüncem Üst.

Tahmin.Üst