30 Ocak 2012 Pazartesi

Denizlispor – Elazığspor Maçını Canlı izle

. 30 Ocak 2012 Pazartesi .

Haftanın kapanış maçı ligin formda ekiplerinden ikisini karşı karşıya getiriyor. Denizlispor’un kalitesi ile ligdeki konumu arasında terslik var, iyi oynuyorlar ancak girdikleri pozisyonları değerlendirme de ve takım savunmasında sıkıntılar yaşıyorlar. Göztepe maçında 10 kadar pozisyona girip 1 gol çıkarabildiler. Elazığspor, şehirdeki olumsuz hava nedeniyle hazırlıklarını Antalya da sürdürdüğü Denizlispor maçına, cezalı olan Arif’ten yoksun hazırlanıyor. Elazığspor, ligin ikinci yarısında 2 de 2 yaptı ama her iki maçta onlar için çok sıkıntılı geçti, son dakika golleri ile güldüler. Bana göre Denizlispor maçı onlar için daha zorlu olacak çünkü ben Horozların daha hazır bir takım olduğunu düşünüyorum. Denizlispor saha da kendinden oldukça emin bir takım, bence rakipleri favori olarak çıksa da ben onların kendi sahasında yenilmeyeceğini düşünüyorum. (Meteoroloji Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre; Denizli’de karşılaşma gününde havanın, yağmurlu olması bekleniyor.)

Tahmin: 1&0